tirsdag den 22. maj 2012

Taskefletteriet

Jeg er gang i at lave en taske med flad bund af sorte Peter Larsen kaffeposer - tror den bliver ganske fed!!



Er også ved at tage billeder af tasker jeg har til salg - så hold øje. ;o)

Sortering!!

 Jeg har efterhånden fået en ordenlig stak thebrevepapir, så en aften blev der lige sorteret efter smag - mon jeg kan være heldig at der kan blive til en mango eller jordbærtaske!?? Så kære thedrikker - drik endelig løs og gem til Nille ;)





Denne taske er lavet af bogpapir og er ca 26 cm lang og 16 høj - remmen til er også håndlavet og kan tages af & på med en lille karabinhage.

Er solgt til 250,- kr incl. rem



Man kan sagtens bestille en taske efter ønske af både størrelser og materialer.
Jeg anvender gavepapir, kaffeposer, chipsposer, slikposer, thebrevpapir og meget meget mere. :)
Eller købe en af dem som er til salg her på siden. (+porto)





Lavet af gavepapir 26x16 cm - pris 250,- kr. incl. rem ---------->SOLGT


Flere tasker mv. vil snart blive oploadet :) 

3 kommentarer:

  1. Hej Pernille.

    Faldt lige over din blog og så dine fine fletterier.
    Jeg er selv helt flette tosset og altid på udkig efter hvad andre folk får ud af det :)
    Glæder mig til at følge med hos dig.

    Hvordan har du lavet remmen til disse tasker, har længe tænkt over noget lignende men har ikke lige kunnet finde på noget ordentligt ?

    Knus Stine

    http://charmian-deligth.blogspot.dk
    Hvis det skulle have interesse ;)

    SvarSlet
  2. Hej Stine.
    Fåååååårk det er nogle fede ting du har lavet!! Må jeg lige have nærlæst og prøve nogle af dine ting. ;)
    Det er faktisk ganske simpel - har sådan en skumskabelon jeg laver dem på. Jeg skal snart have lavet en så kan jeg lige ligge det på bloggen. ;)
    Glæder mig til at følge med på din blog også. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg absolut du skal have gjort, de er super fine og ville passe til rigtigt mange tasker så man ikke bare skal holde dem i hånden, har længe irriteret mig ikke at kunne finde på noget.

      Slet